2012. szeptember 10., hétfő

Bulváros újranyitás

Régen írtam ide és mivel a közlekedősre most éppen semmi energiám, gondoltam újranyitok.. Miért pont ez a kép? Mert én is szerepelek rajta.. persze nem a középpontban lévő dekoltázs vagyok, csak a jobb szélen belógó zöld ing. Hogy háttérsztorit is kerítsek: Odaát megírtam, hogy forgalomba állt az első Alstom metró a kettes vonalon és természetesen az első induláson utaznom kellett. Mivel valahogy sikerült pont a Tarlós főpolgárt körülvevő sajtóslepp közepébe felszállnom nem volt túl sok hely körülöttem. Szerencsére a polgárúr a Deákon leszállt, és utána már nem sok forgatócsoport maradt a vonaton.. de a TV2 egy operatőre pont előttem ült. Majd egyszercsak megkért, hogy úgy 5 centivel nem tudnék-e arrébb állni. Nagyjából pont annyival tudtam.. majd mikor végzett körbenéztem miért is volt minderre szükség. Hamar kitaláltam :) Ha jól emlékszem a Moszkvás és a Déli közt készült el a lánnyal a rövidke interjú.
Ez volt a Tények.. illetve a világ és ami mögötte van, hogy keverjem a klasszikusokat.

Nincsenek megjegyzések: