Úgy látszik a csütörtöki napjaim mindig érdekesen alakulnak. Ma Csepel felé vettem az utam. Kezdetnek megtettem első utam a 2008-as pályaszámú Combinóval. Szép, csendes meg ilyesmi, de egy kis titok a hozzá nem értőknek: ajánlom, hogy a 2-es vagy az 5-ös modulban utazz, ha azt akarod, hogy még nagyobb csend legyen. A Combi 6 modulból áll, az említett kettő a két fejmodul utáni rögtön, csendesnek meg azért csendesebb, mivel itt csak futó kerekek vannak (ebben a két modulban nincs hajtás). Mellesleg, ha valaki is Combinóval akar utazni, ajánlom, hogy legyen érvényes jegye, vagy bérlete (ez mondjuk amúgy sem elhanyagolható tanács..) ugyanis két-három ellenőr folyamatosan járja a masinát... visszatérve utamra... egészen a Borárosig mentem, majd életemben először végigutaztam a csepeli HÉV-vel, milyen fura, múlt héten ugyanezt a szentendreire írtam :) Csepelen egész meglepődtem, mikor beér a lakott területre teljesen villamos körülmények között jár. Na jó, ez nyugaton a különféle közlekedési rendszerekben nem olyan fura, de itt annak találtam...
Csepelre érkezvén a 38A/138-as buszt kezdtem keresni, de már a Hévről kiszúrtam. Egy okból különleges most a vonal: A VTtransmann cég dolgozik rajta (részben) mint alvállalkozó és ezen feladatát Pécsről vett használt Ikarusokkal teljesíti, nem is oly rég óta :) az igazi érdekesség egy Ikarus 284-es típusú busz, ez az Ik. 280-asnál alacsonyabb padlószinttel készült, nomeg elég kevés is készült... de sajnos ő nem volt vonalon, meghibásodása miatt épp' szerelik. Cserébe 'csak' Lakihegyen voltam el egy darabig (38A vég) majd 'CSEPEL, SZENT IMRE TÉR VÁ.'-nál... majd haza HÉV-vel... de mivel küldetésem(284 fotózás) nem teljesült, ezért jövő héten is lesz errefelé egy köröm.
A hétvégével annyi, hogy megint a Döbröntés bandával lesz valamifégle tali, asszem Neszmélyen:) szóval megint jól informált vagyok... holnap némi vonatozás vár majd rám, meg egy görbe hétvége, a tudatlanságom meg nem zavar :) most amúgy, az az egy bizonyos valaki (akivel voltak így nyár táján is történések) nem lesz ott, hogy ennek örülök e vagy sem azt még nem tudom, a baj, hogy kb enyit tudok összesen. Ő nem lesz, meg tudok két embert aki lesz... és a többi? na mindegy, erre a hétvégére még jó időt jósol a meteorológus banda és ez tetszik, bővebbet majd később tudok mondani.
Addig is Jó éjt/hétvégét/napot és mindent...
Csepelre érkezvén a 38A/138-as buszt kezdtem keresni, de már a Hévről kiszúrtam. Egy okból különleges most a vonal: A VTtransmann cég dolgozik rajta (részben) mint alvállalkozó és ezen feladatát Pécsről vett használt Ikarusokkal teljesíti, nem is oly rég óta :) az igazi érdekesség egy Ikarus 284-es típusú busz, ez az Ik. 280-asnál alacsonyabb padlószinttel készült, nomeg elég kevés is készült... de sajnos ő nem volt vonalon, meghibásodása miatt épp' szerelik. Cserébe 'csak' Lakihegyen voltam el egy darabig (38A vég) majd 'CSEPEL, SZENT IMRE TÉR VÁ.'-nál... majd haza HÉV-vel... de mivel küldetésem(284 fotózás) nem teljesült, ezért jövő héten is lesz errefelé egy köröm.
A hétvégével annyi, hogy megint a Döbröntés bandával lesz valamifégle tali, asszem Neszmélyen:) szóval megint jól informált vagyok... holnap némi vonatozás vár majd rám, meg egy görbe hétvége, a tudatlanságom meg nem zavar :) most amúgy, az az egy bizonyos valaki (akivel voltak így nyár táján is történések) nem lesz ott, hogy ennek örülök e vagy sem azt még nem tudom, a baj, hogy kb enyit tudok összesen. Ő nem lesz, meg tudok két embert aki lesz... és a többi? na mindegy, erre a hétvégére még jó időt jósol a meteorológus banda és ez tetszik, bővebbet majd később tudok mondani.
Addig is Jó éjt/hétvégét/napot és mindent...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése