2010. március 12., péntek

Piatek

Ma a kellemes semmi napja van. Egy este alvás igazából még nem volt elég, majd holnapra talán tényleg megleszek. A mai program nem túl bonyolult. Utasításba kaptam, hogy menjek Pennybe (ez megtörtént) oszt ennyi.Átugrottam a túloldalra a Zrínyihez (tudjuk.. DHL vs. rektor) pénzt kivenni, visszafelé pedig dupla Muki fogadott a Hős megállóban. Ennek örömére itt egy mobilos kép (megjegyzem, csak egy szutyok 2 megapixeles butaság van benne, de úgyse azzal fogok fotózni menni..). Küzdöttem vele egy kicsit mire egyáltalán ilyen színeket sikerült kiszedni belőle.
Közben elindítottam Andrew Lloyd Webber új agymenését, a Fantom folytatását (Love Never Dies). Kíváncsi vagyok mit hozott ki a mester. Mellesleg pedig itt mászkál a macska a billentyeknél és tolja ide a pofáját.. nem könnyű az élet. Most egy csomag Orbittal jáccik itt mellettem. Nem egy túl bonyolult dolog ez a macska.
...szünetjel...
A második szabadedzést néztem neten.. nos, az új kiscsapatok ha ilyenek lesznek akkor semmi értelme ennek az egésznek. A kis Senna rokon jó 11 másodperccel lemaradva egy olyan csapat autójában aminek indulása a hét elején még igencsak kérdésnek tűnt.. hátt..

2 megjegyzés:

szosz írta...

Először is: a "hozz a Pennyből légyszi..." mióta számít utasításnak Te kis mártírka?
A másik: mit vársz a makkától? Ha unatkozik, üljön le olvasni? vagy számolgasson az ujjain? vagy barkóbázzon veled? vagy mit? :)

Közeg írta...

Egen.. üljön szépen és okosan és ne tolja ide a seggit az orrom alá :)

igenis utasítás, főleg, hogy nem is voltak kevesen pedig elhitetted velem :)