2010. március 11., csütörtök

Czwartek

.. reggel a metrón bambultam ki a fejemből. Többre tényleg nem voltam képes. Most először elolvastam a Class fm (Danubius rádió) egyébként iszonytatóan rossz kampányának egy nemes darabját mely nem csak gagyi class-fejű emberkék vannak.. nem.. épp csak szöveg.
Ugye milyen Class.. kezdi és elmond pár már-már filmbeillő giccsparádét. Köztük a "hóvirágot kapni valakitől". Ez tényleg kint van már ilyen régóta a metróban és senki nem emelt ellene szót. Kukucs.. védett növény, minden évben ilyenkor (illetőleg mikor nyílik.. mikor?) előkerül, hogy nem szabad, csúnyadolog, védett. Közben pedig a metrón utazva ezt olvassa az ember. Komolyra: "A természetvédelmi törvény 2001-es módosítása óta a hóvirágot kiemelt védelem illeti meg, vagyis tartása, gyűjtése, adás-vétele, cseréje büntethető. Mivel egy szál hóvirág esetében a büntetés akár 10 ezer forint is lehet" (innen, a gugli dobta)
Azt hiszem csak gratulálni lehet..

Szóval metrózás közben kaptam ihletet. Holnap tehát nem tudom miről fogok írni, ugyanis nem fogok metrózni és amúgy is ihlettelen vagyok. Vagy csak fáradt.

Nincsenek megjegyzések: