2010. március 8., hétfő

Hétfő

Juventus szól, aki nem a Neo-hoz ment a Sláger rádiótól az náluk kötött ki. A zenei kínálat is..
Hamarost megyek a Rákóczi úti Bookline-ba. Nem nagy talány, könyvet veszek át. Az inkább, hogy egy krakkós útikönyvről van szó.. áprilisban ugyanis oda készülünk. Buszjegy van már, a szállás kérdés folyamatban, a többi meg kevésbé fontos.
Helyismeretem már éppen akad, igaz.. programot facsarni magamól már nehezebb. Most mégse lehet csak villamosozni, no. Úgyhogy nem árt egy útikönyv mert a neten bizony vadászni kell a Wawel, főtér, zsidónegyed bűvkörön túli esetleges lehetőségeket. Bár repülős múzeumot pl leltem már.. cirka félúton kedvenc lakótelepem felé.
Villamosos hely is van ám, a helyi Akácfa ucc ában, az ő központjuk mellett. Naná, azt is tudom hol van :)
Valahogy csak megleszünk azon majd´ négy nap alatt.
A busz egyébbként Orangeways lesz, a Fraditól indul, a 3-4-es ülést bitoroljuk, jó kilátással a szélvédőn ki.. majd meglátjuk mit tud ez a cégecske, de nem tartok tőle.

Ez volt a mai tweet, kicsit nagyobb terjedelemben.

3 megjegyzés:

szosz írta...

Nem értek a twitterhez, de ott válaszolnak is egymásnak az emberek? Csak mert a Tiédre elég hamar érkezett válasz...

Közeg írta...

A twittert túlteljesítem, most megnéztem.. az cirka két sorban nyomja :)..de szerintem megy a komment dolog ott is

Érkezzen csak, de max. itteni dolgokra válaszolok és kezem alatt a kukagomb is :)

szosz írta...

Tudod mit kellene még kukázni?
A szóvicc blogot... tényleg nagyon kemény azzal indítani a napot, totál degeneráltak.:)De az a baj, hogy azóta néha én is alkotok magamban szóviccet... van is egy félig kész:
vergődik = ver(ezt képpel)+ Göd(ezt is képpel)+ iiiiiiiiiiiiii
De lehet, az "i"-s poént már lelőtték korábban... nem baj, van másik is: top + orzék + oló (olló)
Ezzel meg az baj, hogy az orzék sehogysenem értelmes. :)