2010. március 10., szerda

Szerda

.. a reggeli kelés nem az én műfajom, főképp, hogy rendkívüli módon elszoktam tőle. Fáradt vagyok már elég rendesen.
A tegnapi nokiadoboz-hoz kapcsolódván ajánlanám az index témába vágó oktatóvideóját:



Most Ezeröcsit nézek, indavideón. Rádióműsort nézek, ó.. ez is 2.0 web vagymi? Csütörtök délután, péntek, szombat, vasárnap, hétfőn jöhet a pihenés végre. Hétvégén már jön az első F1 futam. Újakkal és visszatérő Schumival. Átrendeződő csapat összetételekkel.. nem lesz az rossz dolog.

Mára csak ennyi futja az erőmből, gondolatok nem. Egyébként most tényleg, végre megnéztem a twittert. Sokat még nem jártam arra, de amint látom a átlag felhasználó abból áll, hogy néha felböfög bár szót, egy linket esetleg oszt' a haverok nyomnak rá valami kommentet. Mint egy blog kicsiben (majdnem úgy keztem, hogy "Végülis mint egy blog".. de eszembe középiskolai magyar óráimnak tisztelegvén, a "végülis" szó tiltólistás lett. Ha ennek ellenére is használom akkor épp' nem vagyok tisztelgős tudatállapotban. Lényeg a... hogy nem értem a twittert.

1 megjegyzés:

szosz írta...

Nem értem én sem... és az egész átláthatatlan... de, akik odajárnak, biztos kiismerik magukat... maradjon meg nekik, nekem nem köll.
Tényleg a hétvégén lesz az első futam? Nahát... nem is nézem, tök gáz lesz, sehol a mezőnyben egy igazi világbajnok. Végülis, valakinek így is érdekes lesz... :)