2010. április 3., szombat

Macsk

..szóval vannak macskáink. Kettő is, itt meg vannak róluk képek.. az ilyesmivel nem én foglalatoskodom. Mivel egy jó ideje nem kaptak féregtelenítőt (hiába házi makkok, néha azért nem árt) a Martos Flóra utcában lévő állatpatikában vettünk nekik. Komoly 600 forintunk bánta a dolgot. Martos Flórát Bolgárkertésznek hívják egyébként, de hiába sétáltunk már csomószor arra, csak most vettem észre a régi neves házszámokat az egyébként meglehetősen szoc Kerepesi-Bolgárkertész részen fekvő lakótelepen. Martos egyébként vegyész volt és mint most számomra kiderült, természetesen köze volt az illegális kommunistákhoz is, szóval nem véletlenül 'kapott utcát' egy olyan helyen ahol minden lépcsőház bejárata felett egy-egy igazi kommunista szájízzel idealizált domborművet lehet megcsodálni. (Alant Martos bélyegen)Ez a környék egyébként megérne magában is egy bejegyzést, mint ahogy a krakkói Nowa Huta városrész is ami moszkvai pénzeléssel, gyakorlatilag a vasműről kapta elnevezését és amit három hét múlva végre nem csak villamosból fogok(gunk) megcsodálni.
Szóval a makkák kaptak féregtelenítőt, valahogy beléjük imádkoztuk. Az enyim, a Maci aki egyébként Darnelnek indult (A Nevem Earl sorozat "Rákos" ("Crabman") fekája után) mikor még fiú macsokról volt szó. Néha Natasa is, egyébként remek olimpikonunk után. "Höhö hús.. höhö csoki." akiről kb ennyi maradt meg bennem a főzős műsorok után. Nem bántásként, de kicsit gyermeteg világban él. Gondolom az élsport nyújtotta burok hatása. Nos.. Macika is kicsit Natasa néha :) Szóval a macskám elkezdett fura lenni, a szokásos rosszaságon túlmutatva. Már arra gondoltunk, hogy talán szorulása van (mindez esti kaki időben), de mivel a féregtelenítőnek semmi ilyen hatása... nagyjából egyszerre világosodtunk meg. Tüzel a mi kis ártatlan, 7 és fél hónapos makkapinánk (?!). Ennek eredményeként prüntyög egyfolytában, lemegy "tacskóba", remegve tolja a seggit az égnek félrecsapott farokkal. Mindezt őrületbe átment tekintettel. (Tessék.. hallja, hogy róla írok.. bár most egy picit lenyugodott de felugrott az asztalra, alig tudok gépelni tőle).
Ez a kis dög nem is rég még a tenyeremben elfért, most meg meg akarja dugatni magát velem. Vagy ha nem is, de pont úgy pucsít, dörgölődzik..
Mindez azért érdekes mert két nagyon hamar megdöglött aranyhalon kívül más állatom nem volt még előttük és rendkívül jót mulattam tegnap este a felismerésen. De azért már kezd zavaró lenni a dolog :o)
Szóval zajlik az élet. Egyébként boldog nyuszit mindenkinek, bár lévén nem vagyok vallásos épp' azon töprengtem ma (korán keltem, mentségemre), hogy én inkább azt a mesét ünnepelném amikor Micimackó beszorult Nyuszihoz. Ott is van nyúl, hasonló körítést lehetne oda is kitalálni. Sokkal vidámabb mint az önkorbácsolók és a kis időre magukat keresztre feszítő őrültek.

3 megjegyzés:

szosz írta...

Macinak jót tesz egy kis víz, mára már ez is kiderült... és már csak 2 nap... vagy több egy kicsit, és... és kezdi a másik makka is :)
Az ilyen ünnepekből a vallásos emberek csinálnak műsort... a hívőnek nem kellenek ilyen kellékek, anélkül is bizonyosabb néhány dologban.

Közeg írta...

Végre kezd a régi kis butus makk lenni.. :)

A legjobb egyébként most az elmúlt napokban az volt, mikor kellemes ünnep(ek?)et kívántak nekem, mikor látják, hogy épp dolgozom.. de kellemes :)

én hiszek Micimackóban :o)

szosz írta...

Tudom milyen az... amikor sokad magammal még én is dolgoztam hétvégén is, de a marketinges meg az ilyen-olyan menedzser pénteken jó hétvégét kívánt nekünk... fel tudtuk volna rúgni olyankor. :)

én a meggyes sütiben hiszek inkább :)