2010. április 19., hétfő

Sülysáp

...eredendően Tápiósüly és Tápiósáp, a Gödöllői-dombság végében. Édes jó anyám és férje itten építkezik éppen egy ideje, hamarosan talán végre el is készülnek végre. Tegnap hát mi is ellátogattunk hozzájuk, majd sétáltunk is egy jó nagyot. A vulkáni hamuban(?) :)
Előző bejegyzésem szerint egyébként most Miskolcon kéne lennem, de mivel egész Kelet-Magyarország egy nagy felhő alá bújt és az eső is esik inkább nem mentem..
Ide nem szoktam nagyon közlekedési képeket hozni, de mivel elég vacakok a másikba mégse tehetem őket, ugyanakkor muszáj vagyok megemlékezni, Gróf Széchenyiről és az ő tiszteletére magyaros motívumokba öltöztetett GySEV Taurusról ha már pont a Keleti csarnokában ácsorgott mikor mi a harmadik vágány felé kutyagoltunk a Szolnok felé tartó zónázó vonatunkhoz, ami vagy 30 perc alatt repített el minket Sülysápig, csak Kő-Felsőn :o) és Rákoson megállva.
Séta közben a dombtetőről (egy két szántóföld között húzódó kis földútról) lőttem egy két képet le a település felé. Ezen éppen Szőlőstelep vasútállomást sikerült beazonosítanom, persze már itthon. Az a sárga elnyúló épület a bokrok mögött, ha így egyszerűbb :) A linkelt vasútállomások.hu-n kommentelő szerint a megálló a mostani menetrendtől kezdve Szőlősnyaraló névre hallgat, mely egyébként egy régebben már megszűnt megállóhely neve.
Ezen a képen középtájt a tápiószecsői Szent Miklós templom uralja a terepet.
A két kuty.. Pajti a kis fehér vacak, igazi kispesti panel kutya és egyben talált kutya. Havannai pincsnek gondoljuk, aztán vagy nem :) (2012: amely elképzelés később Coton de tulearra változott, ő később egyébként új gazdihoz került) A fekete nagy, aki igazából jóval fiatalabb, Zazie. Illetve hivatalosan Gloire du DragonNoir, CH Turbo de la Negresse és Alpage des Assiers csemetéje, mellesleg pedig egy beauceron (ehh.. nekem jó lesz boszeronnak is). Ő tavaly augusztus másodikán született, szóval csak pár nappal idősebb a mi két makkánknál :) ..akik jóval kisebbek, kevésbé nyálasak és nem ijed meg az ember ha elkezdenek az irányába szaladni :P
Csigák itt és ott.
Ha már természet, hangyakarika :)
A fasor mögött van igazából a település java, ezt már a vasútállomáson.. illetve a vonatból néztük, az az adótorony(?) aminél voltunk elég jól látható onnan. A zárókép pedig a második, kis földutacska, oszt ennyi.. :)

1 megjegyzés:

szosz írta...

Ha még egyszer Kő-felsőzöl nekem, kiborulok :)
Havannai pincs? Úgy látom, nem csak én tanulok ezen a tanfolyamon. :)