..Közeg féle félrebeszélések.
Október 24-ét írunk ma, azaz tegnap emlékeztünk meg az '56-os eseményekre, elvileg.
A híradások viszont ismét másról szólnak. A megelőző este ismét az autó borigálós, könnygázas vízágyús.. miközben a molotovkoktélt dobálokat egy szervezet vezetője magyar hazafiakként említi. Aztán az ünnep napján ilyen-olyan szervezetek rendezvényei, vagy nyílt zsidózás, különféle egyenruhába öltözött, karszalagos emberek bológatása mellett. Vagy éppen a népszavazás fogja meghatározni az elkövetkező 30 év alakulását. Az eső és a túlerőben lévő rendőri fellépés elterelgette a 23-ai esti embereket, aztán folytatódik minden.. miközben az európai sajtó szépen ismét hozza, h közel sincs rendben itt semmi se. Nincs. Gyurcsánytól a dobálózós hazafikig semmi nincs itt rendben.. szar az egész, na.
A kicsit messzebb a törökök és a kurdok tüntetnek és mennek tettlegességig szép lassan.. éppenséggel szinte elkerülhetetlennek látszik, h háborót kezdjenek a törökök Észak-Irakban.. csak éppen igazából a nagypolitikában nem úgy tűnik mintha sok támogatójuk lenne.. várjuk a fejleményeket.
Miközben meg örülhetünk, hogy az Aurbus A380-asa, holnap már utsaokat szállít, először. Juppí..
Terelődjünk akkor már kicsit közlekedésibb irányba. Újfent szóba került ma a 4-es metró, miszerint fél éves késéssel számíthatunk, ami elvileg a hosszabb tesztüzem miatt lesz.. hm.. vagy épp az alagútfúrás nem halad teljesen rózsásan. Addig is Demszky bá' büszkén átadhat minden egyes a fúrópajzs által megtett métert. A finanszírozási kérdéseken pedig továbbra is szépen kis köhintéssel továbblépünk. Áj láv Budapest.
És én szív hángeri. 21 mellékvonal repül menetrendváltással, vagy szünetel.. vagy bármit csinál: a lényeg, hogy az új menetrendben ezen vonalak helyét aztán keresheti majd az ember.. keresheti a volánbusz menetrendek közt. Holnap sztrájkolni fognak a mozdonyvezetők. Reggel hattól nyolcig, pontosan a bezárandó mellékvonalak miatt, a figyelemfelhíváson kívül azonban sokat aztán ne várjon ettől senki. Lesz. Páran szívnak miatta, az indíttatásukat át is lehet érezni, de tenni sokat nem lehet a bezárások ellen. Valljuk be, lehet, hogy néhány vonalon a jelen körülmények között tényleg felesleges fenntartani azt a napi pár szóló Bz motorvonatos szolgáltatást.. aztán meg szépen el lelehet gondolkodni azon, hogy milyen tényezők vezettek a jelen körülmények kialakulásához, adott esetben egy-egy vonalon hány évtizede lett megalapozva a mai helyzet, mondjuk milyen dolgokkal lehetett volna tenni a színvonal javulásáért. A 2007-es év végére elérjük a 35 szünetelő forgalmú mellékvonalat és talán kicsit félve tekintünk a következő évre..
Úgy hiszem ismét vár rám pár kilóméter.
Legyen elég ebből a bejegyzésből. Valaki meg hozzon egy kis általános jóhangulatot ebbe az őszi szürkeségbe. Jót tenne az egész országnak.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
1 megjegyzés:
Thanks for the erdekes informacio
Megjegyzés küldése