avagy az elmúlt rövid (vagy annál hosszabb) időszak pár hírecskéje, linkelve, csak azért mert később is szeretném megtalálni őket, a kedvencek között meg már épp elég linket tartogatok :)
Sztrájkhangulatunk volt. Nagyon. Szakszervezeti részről béremelést követeltek és szeptember négyedikére üzemkezdettől délután egyig tartó sztrájkot helyeztek kilátásba. Érdekes és felháborodást keltő húzás volt a BKV részéről a sztrájk idejére történő sofőr toborzás, gyorstalpaló után a délelőtti szolgálatért 30 ezer forint ütötte volna az ideiglenes sofőrök markát. Végül megegyezés született, nem annyi emelést sikerült kiharcolniuk, de kimondták: nem lesz BKV-sztrájk. Habár csak négy éve vagyok pesti hasonlót már éltem át, nem volt meglepő számomra ez a végső fordulat. Összegzésül, a felmerülő kérdésekre válasz ITT.
Szeptember elsején Lengyelországban történt szerencsétlenség egy légibemutatón. Mivel mint már említettem, magam is jártam azért már ilyesmin megérintett a hír. Ajálom az index.hu cikkét, elég megrázó..
Játékmetró. Egyáltalán mi a francért épül ez az egész valami, ami rakatnyi pénzt visz el, az életben nem térül meg és még csak komolyabb közlekedési problémákat sem old meg, sőt más, értelmesebb beruházások elől vonja el a forrásokat. Igen, valami ilyesmi a 4-es metró. Új világot építenek, csak az alapok nem stimmelnek. Miért is jó ez nekünk?
Mindenesetre épülgetnek a 80 méteres metró(???) megállók.. (a kettes-hármas metrónál ez az adat 120 méter habár a kettes vonalon az öt kocsis szerelvények 'csak' 100 méteresek.. az Örs vezér téri végállomási ütközőbakok miatt nem is kivitelezhető nagyobb szerelvény közlekedtetése és a most befejeződött felújítás alatt sem változtattak a dolgon..) .. azok a csodás megállók az új világba.. (az iróniát érezni? ). Történt is egy kis bibi: Beomlott egy szellőzőakna a Tétényi úti megálló építésénél.
Habár másik blogom már hozta külön postként, azért itt is: El a kezekkel a Nyugatitól!
Valamint egy tegnapi hír, miszerint újabb 30 Flirt motorvonatot rendel a MÁV. 2009-re így 60 darabosra növekszik a Flirt flotta. Halkan jegyzem meg, hogy én azonban soha nem fogom a Flirt motorvonatainkat Delfinként becézni :)
Legyen mai hír is így a végén. Úgy tűnik a mai napon, 2001. szeptember 11 hatodik év fordulóján... 692 centivel tetőzött a Duna Budapesten, a rakpartokat tegnap délután zárták le. Szerepeljen kép is, egy tegnap délutáni kép, habár nem sokat időztem a Dunánál erre azért sort kerítettem.. dokumentumfotó szerű, hogy emlékezzem mi is volt :)
Kívánok további szép napot és estét, álmokat és reggelt :) Mindenkinek :)
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése