2009. március 10., kedd

V42 túra

Eredetileg a Marple post tegnap íródott, de ma akartam kiküldeni az éterbe.. de mivel mégis úgy döntöttem, hogy lesz egy rövidke mai bejegyzés is inkább vállaltam a tegnapi kettőt. Mint látszik ez a blogosdi mostanában agyelterelőként funkcionál.Bár konkrétan most azért nem akaródszik a nappali felé vennem az irányt mert.. ott a laptopon a vigyori zsarnok ír épp' bejegyzést, valamint Szülfelt akar nézni. Én pedig kevésbé.
A mai nap végre rászántam magam arra, hogy elmenjek a MÁV nosztalgia (és a trains.hu) szervezésében megvalósuló túrára mely érdekessége a mozdony, V42 527 lesz. A kép még nyáron készült Istvántelken, ekkor újult meg. Mivel néhány állomási fűtőgépen kívül nem volt eddig még szerencsém a típushoz érdekes lesz a túra. Igyekszem majd ráérni.

Mint emíltettem egyébként. Az időjárás mondjon le.. és én is amiért mostanában nem hordom állandóan a fotógépet. Olyan jó pedig napsütésben, fekete felhős háttérrel lövöldözni. Persze holnap ezt az élvezetet úgy se fogja megadni nekem az időjárás.

Fáradt vagyok. Azzal szembesülök, hogy kissé beszűkült a mozgásterem. Egész nagy utazás volt a Nyugatiig elmennem és megmondani se tudom szinte mikor mászkáltam utoljára egy jó Közegest. Jelenleg megmondhatatlan, hogy ez hová fog tovább haladni. Találni kell majd valami új egyensúlyt az életemben. Egóm, kapcsolatom, hobbim és munkám közt. Lassan a Közeg béta verzióból valami használható rendszerig jutok. Jelentem jó úton haladok a ráncok felé is :o)

2 megjegyzés:

szosz írta...

"a vigyori zsarnok ír épp' bejegyzést, valamint Szülfelt akar nézni" - azért írtam, mert Te nem voltál ott...a Szülfel más, az jó :)

Unknown írta...

Sziasztok!Van 3 eladó jegyem a május 23-ai mávnosztalgia által szervezett fotósvonatra. Jászberénybe egy V 42-es mozdonnyal nosztalgiakocsikkal, párnás osztályon , ablak mellett. Sajnos én családi okok miatt nem tudok elmenni. ha valakit érdekel, akkor légyszi keressen fel a finkcsilla@gmail.com címen.
Az utazás során nem csak az állomásokon, hanem a nyílt pályán is lesz számos lehetőség fotózni a vonatot.