2009. március 4., szerda

Levezető

Szóval, amire tanultam vizsgám (beszámolóm) sikeresen, négyessel zárult, úgyhogy felhalmoztam pár "jutalomfalatot" a Határ úti Europark Interspar hiperszupermarketéből.. már csak egy kis alvás hiányzik, az elég rosszul ment az este. (A bejegyzés következő része az iszogatás alatt íródott) A Fácán igazából soproni.. 5%... sok újat nem ad, de a Soproni fekete.. illetve barna.. na, most, hogy kiöntöttem egészen szép színe van, a habja is baráti egy darabig. (Jajj, mit nem adnék ha valaki hozna nekem Okocim Mocnét.. az is fekete doboz, rajta sassal (mint már írtam is) és nagyon jó.. ). Általában véve barna sört nem sokat ittam eddig, ez a soproni dolog is újdonság.. hm, iható. A wiki nagy lelkesedéssel írja, hogy a magyar sörökhöz képest ebben már hattalmas 5% feletti anyag van, aaaszta, minnyá elájulok :o) Egy tök alap lengyel sörben is több, 5,6% van.. mindenesetre ez a Soproni nem lesz kedvencem. Az illatával nincs bajom, de az íze nem tett mély benyomást rám. A következő áldozatom a Borsodi bivalya, százaléka (6,5) alapján már vár valamit az ember. Ízre kellemes, bár távol áll az emlegetett lengyeltől. Az is igaz, hogy nálam gyakorlatilag egyelőre semmi nem előzheti meg azt. Ja, azt azért szeretném megjegezni, hogy csak ritkán iszogatok, éppen ezért nem is bírom, már most se. Pedig még a Krusovice hátra van. A márkát egyébként az elmúlt egy évem néhány péntek estéje miatt ismerem. Az ezen napokon látogatott hely kínálatában található meg, most azonban érdekel milyen is valójában. Alu dobozból. Közben a reggeli Bumerángot hallgatom, egyre kevésbé értve azt. Óóó, és este színház :) Remélem nem fogok bealduni. Egyébként most Bitliszt hallgatok, egészen pontosan az Abbey road albumot. Így becsiccsentve még élvezhetőbb :o) Főleg ha közben egy kis Sinatrát is gajdolok. Óóó.. igen, most levezetem szépen az egész hónapom. Közeg, némi itóka és a ZENE. Kár, hogy mindez most egyedül zajlik. Szóval és nemtommivel. Krusovice. Ezért fizettem a legtöbbet aznagycsodálatos helyen. A habja ennek is gyorsan csak emlékezetem játékává válik. (I want you so bad.. bitlisz) Illatra ehető (iható?) százalékra 5. amúgy pedig egs.

Nincsenek megjegyzések: